Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday 25 October 2011

Semalam aku amik hubby kat subang..dalam perjalanan ke sana memang sesak teruk...aku plak masa tu rasa nak pitam...sampai subang pkl 7.15 pm...hubby sepatutnya sampai pkl 7.55 pm tapi kena delay dua kali..penat giler la tunggu sbb masa tu aku dah start rasa x sedap badan...

Hubby sampai dalam pukul 8.45 pm...nasib baik aku bawa akak aku..klu x boring giler...dah la dgn bdn x sedap...emmm...tapi yg penting hubby sampai dengan selamat...

Ari ni plak aku puasa...cuba control gula dalam darah...harap2 kencing manis dah x de...leh aku ganti puasa sekali...hehehe...skang ni aku nak gi rehat jap kat belakang..kepala dah berat...

No comments:

Post a Comment