Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday 11 October 2011

Celoteh 3.......

Sambung cerita semalam..ari ni aku pulangkan BSP kat Klinik di Putrajaya..

Aku sampai sana dalam pkl 8 terus pulangkan alat tersebut...

lepas tu nurse suruh wat urine...so lepas bg urine aku tunggu lama nak jumpa nurse tu lik...

adalah dalan dua jam lebih...lepas dipanggil..nurse bg tau yg gula dalam darah aku x bagus so dia suruh wat lg....penat macam ni...

dia minta 18hb dtg lg tapi aku x tak mau dtg lg...aku nak tukar hospital terus...nurse suruh aku jumpa doktor plak...nak jumpa doktor pun kena tunggu lama..dalam pkl 12.30 baru aku jumpa...

aku ingat lama rupanya kejap je...doktor refer ke hospital putrajaya...aku terus x gi sbb dah penat..

aku terus lik ofis...bayangkan la dari pkl 8.00 hingga pukul 1.00 petang..aduhai..

nurse bg tau aku ari ni ramai org...dah la lg pg tak mkn..kebulur aku dibuatnya...

sampai menggigil badan....nasib baik la ari ni last aku wat chek up kat situ...lepas ni chek up kat satu tempat jer...emmmm...

No comments:

Post a Comment