Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Saturday 18 June 2011

Majlis Perpisahan Ustaz Rizal, Ustaz Wan & Akma Di Jabatan Bantuan Guaman Negeri Johor

Sebelum aku bertukar ke Putrajaya, aku still lagi berada di Johor Bahru...majlis ni dibuat sbb kembar aku dulu yg dapat tukar....yela kalau tukar suka sama suka memang la cepat...aku ni tukar x de pengganti....


Gambar-gambar ni sebelum majlis bermula


Akma & Puan Doty


Me & Puan Doty


Yang ni Fairus......dia memang kusyuk bebenor untuk menyiapkan slide utk majlis tu....memang dah tak toleh kiri kanan lagi....hehehehe


Ini la sebahagian staf JBG Johor


Yang ni baru ada muka pengarah aku....masa ni ustaz aku ada ckp sesuatu...tapi kami tahan gelak sbb tgh tangkap gambar...lepas tu jer baru kita org ketawa...hehehehe...


Muka-muka yang banyak menolong orang......tapi ada juga sesetengah client yang x memahami.....


Muka-muka yang suka bergambar.....Selepas kembar aku bertukar...akhirnya aku pun dapat tukar.....

No comments:

Post a Comment