Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday 5 October 2011

Klinik Ibu & Anak Putrajaya....

Ari ni aku dgn hubby rancang nak kuar awal sbb ari ni ada appoitment dengan doktor...masa nak kuar umah, hubby aku baru perasan yg dia tertinggal kunci umah kat dalam kete...so aku dgn hubby x leh kuar sbb adik aku kunci dr luar..apa lg aku pun terus call minta dia buka kan pintu...lambat gak la dia nak sampai sbb kat seri kembangan selalu sesak.....

Aku kuar umah pkl 7.30 pg..so sampai klinik dalam pkl 8.00 pg...kira dah lewat sgt masa tu...lama gak ler aku kena tunggu baru leh jumpa nurse kat dalam bilik tu...tiba2 nurse bg tau aku yg aku kena kencing manis...sedih gak ler..sbb byk nak kena pantang....baby aku plak baru 27 minggu..emmmm...esk aku kena gi klinik semula untuk kaunseling pemakanan..harap2 10 dgn 11/11/11 nanti aku ok....sbb aku nak kena diet ni..nak kurangkan mkn...kalau sangkut lg nurse kata aku kena paksa bersalin plak...aku x nak mcm tu..mesti sakitkan...aduyai...hubby aku plak x dpt temankan aku sbb dia bulan ni terlalu sibuk...

Emmm x pe la..janji masa bersalin nanti dia ada temankan aku...aku faham keje dia...so aku biarkan je la dia wat keje...aku x pernah pk yg bukan2 psl dia..selalu nyakat dia ada la...hehehe..sampai majuk2 hubby aku...Apa-apa pun aku harap semuanya selamat...so esk kita sambung lg k...tgk ape cite seterusnya aku masa kaunseling nanti....

No comments:

Post a Comment