Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Friday 10 June 2011

Majlis Perkahwinan ku Pada 02/7/2010 - 03/7/2010

Masa ni aku baru lepas bersiap tunggu untuk jadi isteri orang jer....kat sebelah tu kembar aku...masa ni dia tembam skit pasal baru dapat baby...

Ni kawan-kawan aku yang sudi menemani aku masa aku tengah mengeletar ni....hehehhe....





Aku bersanding pada 03 Julai 2010. Pada masa ni kelam kabut skit sebab mak andam datang lambat so majlis pun mula lambat.....Aku pada masa tu rasa nak marah jer tapi nasib baik sedara mara sejukkan aku....

Gambar ni sepatutnya ditangkap masa malam berinai tetapi disebabkan dah terlalu lewat kami tangkap sebelum majlis sanding lagi...so ramai la yang dah dapat tengok pengantin lelaki....huhuhu.....kalau tak silap aku la ada 5 persalinan untuk malam berinai....gambar ni ditangkap dalam bilik jer sbb terlalu seksi....hehehe..

Yang ni persalinan kedua...gambar ni baru btul nampak raja sehari....agaknya kot.....gambar ni ditangkap selepas kami nikah....

Ini persalinan ketiga...pakaian jawa...aku pilih baju ni sebab aku ni keturunan jawa...so aku nak sangat pakai baju ni...adam masa ni terpaksa la ikut kehendak aku..hehehehe.....

Yang ni persalinan keempat....ala-ala pertugal gitu.....

Yang ni persalinan yang terakhir....pakaian Jepun.....









Gambar-gambar ni masa acara memotong kek...lepas potong kek, kami bergambar diluar.....Kenangan yang paling manis aku rasakan....aku harap gambar-gambar ni akan memberikan kenangan yang bermakna dalam hidup kami......Wassalam.....

No comments:

Post a Comment