Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Monday 17 October 2011

Kenduri Doa Selamat....

Jumaat 14/10/2011, aku lik kampung sbb ada kenduri......kenduri ni khas untuk aku yang cukup 7 bulan....
kenduri start pkl 2.00 petang ari sabtu...
Masa kenduri start aku tetido plak dalam bilik...maybe penat sgt kot....
yang banyak tolong hubby aku la .....
untung family aku dapat menantu macam hubby aku tu...heheheehe....

Ari ahad aku lik pagi...hubby kata nak singgah Melaka...aku apa lagi seronok la..ye la dah lama x jalan2...sejak aku ngandung ni nak jalan-jalan pun x larat...
so sampai melaka aku puas berjalan sampai perut aku mengeras...hehehe...
lama gak ler aku kat melaka...dalam pkl 5.15 petang baru aku bertolak lik kl...penat giler....
masuk je tol hujan selebat-lebatnya sampai x nampak jalan....sampai je seri kembangan nak dekat pkl 9.00 mlm...sampai umah je aku siap-siap terus tido...huhuhu....

No comments:

Post a Comment