Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday 4 October 2011

Majlis Perkahwinan Ketty Nathalia.....

Ini majlis perkahwinan kawan aku...adik kepada pegawai aku kat JBG....cantikkan dia...aku pun menyibuk skali nak duk atas pelamin dia..hehehehe...rasa nak naik pelamin lg...(ops...dgn hubby aku sekali lg..bukan dgn org lain ye....:P)..masa ni aku gi dgn budak2 ofis lama...seronok dapat jumpa balik staf2 JBG Johor...rindu sgt kat dia org....

 Me & Ketty



 Aku dgn Kembar aku...


 Yang kat belakang tu pegawai aku...dia memang pantang tgk kamera...dia suka bergambar....

Me & Hubby....gemukkan hubby aku...aku naik dia pun naik skali..nanti lepas bersalin aku dah turun lum tentu lg dia turun lg....skang ni lg gemuk dr gambar ni..ish2..bahagia sgt la tu.....hihihihi...

No comments:

Post a Comment