Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Sunday 9 October 2011

Celoteh......

Emmmm baru ari ni leh buka blog..semalam x sempat sbb dah penat sgt...mana tak nya..semalam pagi aku ada chek up baby..balik aku terus mengemas rumah dgn hubby sampai petang..habis bilik stor aku punggah...hubby aku x yah cite la..dia membebel sbb aku angkat brg..hehehehe...aku buang mana-mana barang yang dah tak diperlukan lg...menyemak je kat dalam..so ada ruang lebih nak simpan benda lain...

Lepas tu aku minta hubby susun barang kat dalan stor tu...klu aku yang wat dah tentu kena bebel lagi....huhuhu...baru aku puas hati stor tu dah kemas...baru ada mood nak mengemas rumah plak..aku mop satu rumah...baru selesa skit...nak wat waktu keje memang x sempat la..balik je dah mlm...penat sgt2...biler malam plak tugas hubby aku memasak...yela mertua nak dtg kena la masak..yg tu hubby aku yang amik tugas sebab aku dah penat sgt...x larat nak wat keje...lepas makan aku terus tido...

Ari ni plak bangun awal lagi sbb nak gi klinik semula nak chek darah..memang aku ada kencing manis..tapi kali ni dah turun...so ada peningkatan....balik dari klinik je aku tido...sbb penat dari semalam x hilang lg...esok pun nak ke klinik lagi...aduhai..dah selalu pegi klinik plak...nak wat macam mana dah sakit kan...malam ni nak kena tido awal la...penat..byk keluar ari ni...penat berjalan...so kita sambung cerita esok k....night...

No comments:

Post a Comment