Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Monday 10 October 2011

Celoteh 2...

Bersambung dari cerita semalam...ari ni aku ke klinik untuk wat BSP...sampai sana aku orang yang kelima...x pernah dapat awal macam ni...bila nombor aku dipanggil..aku terus masuk ke bilik nurse...nurse tu ajar cara-cara nak guna...so permulaan dia amik dulu..so darah aku naik skit 5.8..lepas tu aku terus balik ofis...

Sampai ofis dah tentu aku sampai lewat dalam pkl 9.11 pagi..ari ni aku sorang je..member lg sorang anaknya sakit...sian dia..sebelum aku mulakan kerja aku gi breakfast dulu...ari ni mak mertua aku bekalkan nasi lemak..banyak giler..tapi aku makan suku je...so tadi selepas dua jam breakfast aku test lagi darah aku..tapi kali ni kakak satu ofis yang tolong aku..aku x berani wat sendiri..so tadi aku dapat 6.8..kira ok la tu...seronok giler aku...mana tak nya..dah turun paras gula dalam darah...harap2 semua stabil...nanti dalam pkl 1 nak lunch plak....so jap lagi sambung lg.....

ok sambung cerita tadi..lepas 2 jam lunch aku test darah lg..kali ni naik plak 8.1..tapi kira ok lg..janji x lepas 9..tapi aku bimbang gak sbb makin naik..aku harap malam ni akan turun la...aku x nak cucuk insulin...takut la...so mlm ni penentuannya...last aku test darah..so mlm hubby yg tolong amikkan...mlm ni mkn sup sayur je la...janji kenyang..hehehehe...

No comments:

Post a Comment