Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday 20 October 2011

Chek-up Baby....

Ari ni aku lambat masuk ofis sbb ada chek-up kat hospital...

Sampai sana aku daftar dulu..pastu chek air kencing dengan tekanan darah...

Aku bg tau nurse yg aku ada Hepatitis B...so nurse minta aku amik darah semula...

Sakit kene amik kat belakang tapak tangan...pastu aku dgn hubby di bawa pegi dengar ceramah penyusuan susu ibu...sian hubby sampai ngantuk2 dia...hehehe...

Lepas habis dengar ceramah baru leh jumpa doktor..lama gak ler tunggu...doktor yg chek aku plak doktor lelaki....byk gak la dia tanya...yang pastinya dia bg tau aku yg kemungkinan aku akan disuntik insulun....sabau je la...nak wat mcm mana..dah kena kan...emmmm

So doktor suruh aku dgn hubby dtg lg esk utk berjumpa dgn doktor pakar kencing manis...so x tau la ape jadi nanti..kita sambung lg esk.....

No comments:

Post a Comment