Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday 18 October 2011

Cerita di suatu pagi......

Malam tadi aku dgn hubby tido awal...dalam pkl 9.00....
kita orang dah penat sgt...lik keje pun lambat..sampai umah dalam pkl 8.00.....
ari-ari kita org lik lambat mcm mana la x penat...

So pg tadi kita org dah terjaga dalam pkl 5.00 lebih...rasa segar skit badan...so aku terus bangun siap2 nak gi keje...ingat dalam pkl 6.00 nak sidai kain...rupa-rupanya adik aku dah tolong sidaikan....
aku dgn hubby aku rumah dalam pkl 7.10 pagi tadi...masa tu mcm biasa la kete memang dah byk...

Ari ni polis x jaga so kita org terpaksa cilok-cilok sbb nak cepat...hubby aku ni klu ajak kuar awal tetap dia lambat...so x leh nak kata apa...klu aku yg bwk kete conform pkl 6.30 aku dah kuar rumah utk elakkan sesak...

Nasib baik sampai ofis dalam pkl 7.46 so aku selamat lagi la.....

No comments:

Post a Comment