Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday 15 June 2011

Today......

Hari ni aku ada temujanji dengan doktor kat klinik ibu dan anak seri kembangan. Hari ni gak aku kena amik darah pastu minum air gula........
Mula-mula tu sedap la tapi lama-lama aku dah mula rasa nak muntah...so tahan je la....
Nurse suruh aku pegi jumpa doktor dulu untuk scan.....sementara nak tunggu 2 jam lg untuk amik darah......
Masa scan tu aku nampak baby aku tengah bergerak-gerak...yang tak tahan tu siap boleh menggeliat lg...buat aku geli hati jer....
Kali ni HB aku ada turun skit...aku dah start risau...aku harap bulan depan ok la balik......
Lepas scan aku diminta untuk buat rawatan pergigian so kena la pegi.... takut-takut nanti masa nak bersalin aku sakit gigi plak....
Doktor gigi minta aku datang lagi pada 19/7/2011 dia kata ada masalah dengan gigi aku..so aku turut saja la.... Hubby aku tetap setia menunggu aku dari pukul 7.30 pagi sampai 12.30 tengahari....
Sayang hubby aku kat aku...hehehehe....lepas habis jumpa doktor gigi aku gi la temankan hubby aku makan..sian dia sbb kena tahan lapar sbb aku...yela aku kan kena puasa...takkan la dia pun nak kena puasa skali......
Lepas dia makan aku terus amik darah skali lagi...kali ni nak tengok sama ada aku ni ada kencing manis ke tak....so keputusannya bulan depan...
Tak sabar aku nak tunggu minggi depan...aku harap aku tak de kencing manis....Wassalam....





No comments:

Post a Comment