Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday 16 June 2011

I-CITY SHAH ALAM

Ari tu aku ada pegi jalan-jalan kat Shah Alam....Aku singgah la kat I-CITY....kat sana yang istimewanya hanya lampu sajer.....x de yg menarik sangat la....




Ni la salah satunya...cantik memang la cantik....lampu warna-warni katakan.....



Aku gi sana bertiga jer.... ni adik aku yg bongsu..dia yg beria2 ajak aku dengan hubby gi sana so ikutkan je la....



Dua budak gemuk...hehehehe...Aku gi sana pun sekejap jer pasal x de yang menarik sgt....pusing sekali pas tu balik....

No comments:

Post a Comment