Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Saturday 11 June 2011

Balik Kampung......

Pagi-pagi aku dah bersiap nak balik kampung....seronok sangat....pasal dah lama tak balik.....
Yang tak seronoknya biler lepas nilai jer jalan dah sesak......mula-mula aku fikir ada excident memang teruk sampai seremban...tapi rupa-rupanya polis tahan beberapa motor...itu pun sibuk semua nak tengok....
Kalau semalam lain la....aku dengar ada lori terbalik.....sepatutnya aku dah balik kampung malam semalam tapi disebabkan ada lori treler terbalik aku tak jadi balik........
Orang kata ayer keroh paling teruk sesaknya.....sampai tol ayer keroh terpaksa ditutup kerana kesesakan yang luar biasa....tutup macam mana tu aku tak tau la....
Aku sampai kampung dalam pukul 11.30 pagi....penat sangat....tapi biler dapat jumpa anak buah aku.....hilang penat.....rindu sangat kat dia.....ye la nak tunggu anak sendiri hujung bulan 12 insyaallah aku akan bersalin......
Esok pagi dah nak kena balik...aduhai... penatnya.....
Nak wat macam mana isnin dah kerja......kalau suri rumah sepenuh masa tak pe gak....
Oklah lain kali sambung lagi.....masa untuk tidur.......

No comments:

Post a Comment