Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Monday 13 June 2011

Genting 2011.......

Seronok betul masa ni..... dapat jalan-jalan dengan orang tersayang.....
Masa ni hubby aku janji nak bawa jalan so dia pun tunaikan janji dia.....


Gambar ni kat dalam cabel car.....nampak senyum jer tapi hati dah kecut masa tu...hehehehe....






Cantik pemandangan tu semua...tapi apakan daya tak dapat main pun semua tu.....sbb tak sht...huhuhuhu....




Ni gambar terakhir....kami dah nak balik....datang sana sekejap jer pasal aku tak larat nak berjalan...tapi hubby aku tak puas jalan...klu boleh dia nak main semua tu....aku cakap lain kali je la....aku dah mengantuk so nak balik....

No comments:

Post a Comment