Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Saturday 31 December 2011

Sakit Hati....

Lepas aku dipindahkan ke wad selepas bersalin aku ingat esknya aku leh lik rupanya aku ada masalah nak buang air...3 hari aku susah nak buang air kecil...lepas aku baik je anak aku plak kene kuning...sian anak aku...yang buat aku sakit hati nurse kat hospital tu..x mesra langsung malah marah2 aku sbb x nak bg susu badan...bukan aku x nak bagi..masa tu susu x nak kuar lg..anak aku plak nangis sbb haus..malah nurse wat bodoh je...aku kene duk selama 6 hari kat hospital...6 hari aku menangis kat situ sbb x de org nak tolong aku...biler hubby aku dtg bukan main baik nurse kata klu nak apa2 panggil dia..tapi biler panggil nak kene panggil 3 kali pastu marah2 plak..menyesal aku bersalin kat situ...aku ingat aku je yg sakit hati rupanya pesakit lain pun menyesal..


Sian anak aku...dah la sejuk..dibogelkan mcm tu sampai dia menggigil...sedih aku tgk dia..sampai menangis aku tgk dia menggigil...aku apa lagi terus peluk dia...aku x tido semalaman peluk dia..dgn aku skali duk bwh lampu tu...emmm

No comments:

Post a Comment