Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday 6 December 2011

Lagi 2 minggu...

Selamat pagi.....pagi ni dah masuk 6/12/2011...oh ye ari ni bezday member aku...emmm jap gi nak gi wish la....skang ni kandungan aku dah masuk 36 minggu 4 hari...doktor bg tau lg 2 minggu aku akan bersalin itu pun klu x de masalah...klu ada masalah akan diawalkan lagi...ape-ape pun aku harap baby aku sihat dan selamat...x sabar nak tengok baby ni...walaupun disudut hati aku ada terasa takut tapi demi anak ni aku beranikan diri gak untuk melahirkannya...jumaat aku akan gi chekup lg...jumaat ni masuk 37 minggu plak...adik cpt kuar ye...mummy dengan daddy x sabar tunggu adik kuar..hehehe..





Besarkan perut aku...skang ni x tau la berat adik dah bape...sebelum ni genap 36 minggu adik dah 2.9 kg masa scan minggu lepas..doktor kata normal..air ketuban cukup...mummy happy sangat adik sihat...nanti adik kuar mummy nak cium2 adik...bestnya....

No comments:

Post a Comment