Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday 29 November 2011

Kelas Penyusuan Susu Ibu PPUM

Ari sabtu 26/11/2011 aku telah pergi ke PPUM untuk menghadiri kelas tersebut...kelas tu ada 3 sesi...seronok gak..sekurang2nya aku dapat gak pengetahuan...kelas tu sampai pkl 1 je..aku gi dgn hubby..tapi hubby aku masuk kejap je dia terpaksa balik sebab orang astro datang nak betul kan piring yang kena sambar kilat...yang betul2 kena sambar rumah sebelah entah macam mana umah aku skali kena tempiasnya..emmmm..lepas habis kelas tu aku terpaksa tunggu hubby kat cafe..punya la lama sampai kebas punggung aku...bayangkan la.kelas hbs pukul 1..hubby aku sampai pkl 3 lebih...sampai ngantuk2 aku di buatnya...tapi berbaloi gak aku tunggu sebab hubby ajak jalan-jalan kat jusco bukit tinggi....best dapat jalan..hehehehe...


Masa ni kami otw gi PPUM....

No comments:

Post a Comment