Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday 15 November 2011

Bertemu Kembali...

Lama juga aku x buka blog ni...mana tak nya...aku kat wad selama 7 hari....so x dapat la buka blog ni..skang ni baru aku nak update balik... Ari jumaat ari tu 4/11/2011 aku macam biasa gi chek-up..masa kat PPUM aku rasa nak pitam..khamis malam aku batuk-batuk sampai muntah..teruk gak ler..aku batuk-batuk ni dah 2 minggu lebih..so aku mengadu la kat doktor...biler dah ngadu ni la padahnya....

 Aku disuruh duduk wad...ni la katil aku...

 Masa ni aku kena masuk air pasal aku muntah-muntah....doktor kata kalau esok dah ok boleh keluar...

 Ni je barang yang ada masa tu...hehehe...nurse bagi makan..nasib baik ada makanan lebih...aku satu ari tak mkn masa tu....

 Rupa orang sakit...masa ni aku dah teruk skit...sbb tu muka mcm seposen...hehehe..

 Hubby aku plak seronok aku masuk wad..tengok la muka dia...huhuhu...

Aku dah x larat nak senyum lg...masa ni terasa serabai sgt...yela orang sakit katakan..huhuhu...

Masa ni leh la tersenyum lagi...sbb aku ingat sabtu aku dah leh kuar tapi rupa-rupanya aku kena tahan selama 7 hari..sedih tau sebab aku terpaksa raya kat wad..aku ingat sabtu keluar leh terus lik kampung tapi x leh...doktor tahan aku pasal kencing manis...so doktor nak pantau aku la sampai gula jadi stabil...macam-macam kerenah orang nak bersalin selama aku duk sana...takut gak aku...hehehe...tapi aku tawakal je kat Allah semoga dipermudahkan aku bersalin nanti....Amin....

No comments:

Post a Comment